( حرفه ای انتخاب کنید )

امروزه ارگان ها، سازمان ها و شرکت ها در راستای کاهش خطای نیروی انسانی و تامین بیشتر امنیت استفاده از گیت کنترل تردد را در اولویت قرار داده اند تا با نظارت بر تردد نیروی انسانی و مراجعین ، علاوه بر نظم، امنیت را نیز در سازمان خود ارتقا دهند .

گیت کنترل تردد برای ارتقاء سطح امنیت ، بسیار کارآمد بوده و می توان با هزینه مناسب ، مزایای زیادی را از بکارگیری آن کسب نمودگیت های کنترل تردد ، با تمرکز بر تردد افراد به مکان های خاص و تعریف دسترسی آن ها برای استفاده از مکان های مختلف است و با استفاده از این گیت ها که با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی تولید می شوند، می توان کلیه رفت و آمد ها را کنترل نمود و سطوح دسترسی را برای کلیه افراد ایجاد کرد.

اکنون انواع گیت کنترل تردد با امکانات و سیستم های گوناگون در بازار تولید و عرضه می گردد که با توجه به تعداد تردد، سطح امنیتی، سلیقه مصرف کننده و بودجه موجود میتوان گیت کنترل تردد مورد نظر را انتخاب نمود، مدل های مختلف گیت کنترل تردد موجود در بازار به شرح ذیل می باشد :

  • گیت کنترل تردد  اهرمی
  • گیت کنترل تردد شیشه ای یا مترویی
  • گیت کنترل تردد تمام قد
  • گیت کنترل تردد باله ای
  • گیت کنترل تردد گردان

شرکت پیام گستر در راستای تامین نیاز بازار به گیت کنترل تردد با کیفیت و با قیمت مناسب اقدام به تولید گیت با استفاده از توان کارشناسان، طراحان و متخصصان داخلی با برند دژبان نموده است .

 

گیت کنترل تردد دژبان علاوه بر بکارگیری یکپارچه از ورق استیل در بدنه گیت و قطعات الکترونیکی با کیفیت بالا ، با استفاده از طراحی خاص و زیبا می تواند ۱۰۰ درصد نیاز سازمان ها را به گیت کنترل تردد مرتفع نماید .

 

شرکت پیام گستر علاوه بر گیت کنترل تردد، تولید کننده محصولاتی نظیر نرم افزار پلاک خوان جهت مکانیزه نمودن تردد خودرو ها در پارکینگ ها با استفاده از دوربین پلاک خوان می باشد .

نرم افزار جامع حراست و انتظامات دژبان نیز که اولین و جامع ترین نرم افزار در ایران جهت مکانیزاسیون واحدهای انتظامات و حراست می باشد از تولیدات شرکت پیام گستر بوده که وظیفه کنترل تردد مراجعین ، خودروها، کالاها، شیفت بندی نگهبانی و ده ها قابلیت و عملکرد بسیار مناسب را دارا می باشد.